Thursday, May 01, 2008

CCC #3 Show & Tell - Résultats du DCC #3



It's show & Tell time, friends! Below is my answer to the CCC#3. I apologize for the lateness... I've got more problems with my computer. It shuts down by itself and that is not a good sign. Arrrrrrgh! Anyways, I have to admit that I have struggled with this one. Bold and Bright color palette is not my favorite but it's good to get out of your comfort zone.

C'est l'heure de vous montrer les défis couleurs qui m'ont été envoyés! Je m'excuse du retard à afficher mais j'ai encore des problèmes d'ordi... J'ai eu du fil à retorde avec ces couleurs, mais c'est quand même bien de sortir de sa zone de comfort de temps en temps.



Here's my card for the challenge. More and more of you are participating to the CCC's and that makes me happy :-) I know a lot of you are creative out there, so don't be shy! It's a good exercise for your creativity. Here are the ones that were submitted, in order of submission. I apologize for the different sizes. I still have to find a better way to post these... workin' on it, folks!

Voici ma carte en réponse au défi. Je suis heureuse de voir que de plus en plus de filles participent au DCC :-) Il y a encore beaucoup de talent à montrer alors ne vous gênez surtout pas! C'est just bon pour votre créativité. J'espère que le prochain sera encore plus populaire. Je m'excuse à l'avance des différentes grandeurs de photos. J'essaie de me trouver une meilleure façon de vous les présenter. A+


4 comments:

Anonymous said...

Great card! Love the colours!

Rosanne said...

Your card(and the others) are wonderful! Love the colour choice!

Janine said...

Great card... Is that a Swiss dots C.B. folder.?
Congrats to your daughter.. She is very talented.

Unknown said...

Simple et adorable!

:) Caro