Saturday, May 24, 2008

simple cards for CPS#65 / cartes simples pour le CPS #65



I had a wonderful day today: I went to a workshop at Bonnidée's with my friends SophieThé and Angèle where I learned how to make 3-D flowers and browsed in the store and bought way too many stamps and magazines. It was such a beautiful day wheatherwise. For dinner, we had Teriyaki Pork Chops on the BBQ with rice and grilled asparagus. For desert, we walked to DairyQueen where I indulged in a nice Turtles Waffle Cup. Yummmmmmm! Still on my uncluttering kick, I made these two cards using the CPS #65 sketches. These sketches are great for people like me who cannot focus on a design when super busy. I wanted a soft look and I also wanted to crack open my Papertrey Ink's ribbons.

Quelle journée fantastique aujourd'hui: j'ai assisté à un atelier chez Bonnidée avec mes amies SophieThé et Angèle au cours duquel j'ai appris à faire des fleurs en 3-D. J'ai même pris le temps de furreter dans le magasin et acheter beaucoup trop d'estampes et de revues. Pour souper, des côtelettes de porc grillées sur le barbeque avec riz et asperges grillées. Comme dessert, nous avons marché jusqu'au Dairy Queen où je me suis régalée d'une coupe gaufre Turtles. Miammmmmmm! Toujours sur ma frippe d'épuration, j'ai fait deux cartes en m'aidant du schéma #65 de CPS. Je voulais un look très doux alors j'ai finalement mis un coup de ciseaux dans mes bobines de rubans "Sweet Blush" de Papertrey Ink.



Recipe -- Two Scoops Butter Pecan, À la Mode, Mint Chocolate Chip patterned paper (Basic Grey); Two Scoops alpha stickers (Basic Grey); Pink cardstock (Bazzill); Sweet Blush saddle stitched and swiss satin dot ribbons (Papertrey Ink); Lemon Yellow, Petal Pink, White Opal Liquid Pearls (Ranger); Stampin' Dimensionals (Stampin' Up!); Word Window and Key Tag punches (Stampin' Up!).

Recette -- papiers à motifs Two Scoops Butter Pecan, À la Mode, Mint Chocolate Chip (Basic Grey); lettres auto-collantes Two Scoops (Basic Grey); carton rose (Bazzill); rubans grosgrain à coutures et satin à pois Sweet Blush (Papertrey Ink); Liquid Pearls en Lemon Yellow, Petal Pink, White Opal (Ranger); Stampin' Dimensionals (Stampin' Up!); poinçons Fenêtre pour texte et Étiquettes en clef (Stampin' Up!).

3 comments:

Anonymous said...

waouh elle est très jolie !!!!

Keri Lee Sereika said...

CeeCee these are BEAUTIFUL! Thanks for playing along with us!!!

Unknown said...

These are very beautiful!! I love those papers you used!! Great job!!