Sunday, February 17, 2008

Be Still My Heart *** Arrête de grouïller, Oncle Mike!





My, my, my... am I ever spoiled?! The gestures of friendship just don't stop. I am not complaining! But my friends are just amazing (did I ever say that?!). Here's a Valentine ATC that my friend SophieThé did for me (Miss Kool-Aid for those who know her blog). I loooooooove the colors. And the ribbon is a reminder that I need to go for a check-up... yeah, we always seem to put off the most important things in life, like our health.


Oh, about the title? Yeah, my bro-in-law is in town and I used him to hold the heart in place so I could take a picture in good lighting... he kept "jiggling" it.


Thank you, SophieThé! It's beautiful and precious.


To my Stampin' Up! customers: I've updated my SU blog with a cute little projet. Go on and take a look!


*********


Les gestes chaleureux de mes amies me sont tellement précieux. Mon amie SophieThé (Miss Kool-Aid pour les intimes) m'a donné ce beau joli coeur sous forme de CAE (carte d'artiste échangeable) pour la St-Valentin. J'adore les couleurs et la composition. Elle est tellement créative! Le ruban est pour me rappeler qu'il est temps que je prenne rendez-vous chez le médecin. On oublie souvent de prendre soin des choses les plus importantes dans la vie, comme notre santé.


Au sujet du titre? Oui... ne vous énervez pas les filles. Mon beau-frère Mike est en ville et je lui ai demandé de tenir le CAE pendant que je prenais une photo à la bonne lumière. Il n'arrêtait pas le grouïller.


Merci SophieThé. C'est beau et précieux!


Pour mes clientes de Stampin' Up!: J'ai ajouté un petit projet sur mon blogue SU. Allez jeter un coup d'oeil!

1 comment:

michelle sturgeon said...

What a pretty card to recieve!