Sunday, March 09, 2008

just a tease.... un petit aperçu

Here's a little preview of a workshop I put together for my "students". It's an Andrea Walford design and her stuff is just awesome. I am trying to work on my class schedule for late March and April and I will post a message when it's finalized. In the meantime, keep well. For those in the area, go play in the snow with your kids and friends! After all, we got lots of it... might as well use it for something fun.



Voici un petit aperçu d'un atelier que j'ai préparé pour mes "étudiantes". C'est une conception d'Andrea Walford, une fille géniale. Je suis en train de préparer mon horaire de classes pour la fin mars et avril et je vous en donnerai des nouvelles très bientôt. En attendant, allez jouer dans la belle neige blanche. Après tout, nous avons une tonne... vaut mieux en profiter pour s'amuser au lieu de se plaindre. Gardez la forme et à bientôt!

No comments: